Онлайн оформление заказов — круглосуточно. Если Вы заказали товар в нерабочее время, наш менеджер свяжется с Вами утром
Онлайн оформление заказов — круглосуточно. Если Вы заказали товар в нерабочее время, наш менеджер свяжется с Вами утром
Втулка задня DT SWISS 240 130/QR ROAD Sram XDR EXP
Нова втулка 240 розроблена для райдерів із найбільш екстремальними амбіціями. Остання версія втулки оснащена системою Ratchet EXP для максимальної надійності. Збільшена відстань між опорами збільшує термін служби підшипника, пряма пружина забезпечує більш пряме зачеплення, що знижує зношення, а менше деталей не тільки полегшує технічне обслуговування, але і знижує вагу.
Просте обслуговування. Наші втулки відомі своєю технологією обслуговування без інструментів. Ми знайшли спосіб ще більше удосконалити цю систему та упростити технічне обслуговування шляхом невеликої заміни торцевих заглушок. Нова форма торцевих кришок із вбудованою виїмкою значно спрощує розбирання і, отже, робить технічне обслуговування ще простішим.
Заміна барабана спрощена за рахунок легкої розбирання. Концепція "без інструментів" дозволяє перейти на інший стандарт трансмісії за лічені секунди. Всі втулки DT Swiss Ratchet System можна переобладнати.
Меншу вагу. Покращилася не лише надійність. Злиття храповика та різьбового кільця зменшує кількість окремих частин системи, що дає важливе перевагу. Для правильної роботи попередньої системи з храповим механізмом потрібні були дві пружини, оскільки внутрішній храповий механізм не був прикріплений до корпусу втулки. Злиття храповика та різьбового кільця у втулці Ratchet EXP не тільки підвищує довговічність, але і зменшує загальну кількість компонентів за рахунок використання однієї пружини, що призводить до зниження ваги системи.
BEARING TECHNOLOGY. Втулки DT Swiss створені для оптимальної роботи після встановлення на велосипед. Для цього при конструюванні втулки необхідно враховувати притискне зусилля, що створюється віссю. Для того щоб підшипник обертався, повинен бути певний люфт у діапазоні тисячних часток міліметра. Без цього зазору підшипник не може обертатися.
Кут вільного ходу. Гаряче обговорювана тема на ринку прямо зараз - кут взаємодії! Що таке кут зачеплення, як цей кут впливає на ходові якості і справді завжди краще розхожа думка «чим більше, тим краще»? Кут зачеплення - це максимальний угол, на який корпус барабана може повернутися до тих пір, поки зуби системи муфти не увійдуть у зачеплення і не розженуть маточину. Цей угол розраховується шляхом ділення 360º на кількість точок зачеплення системи втулки. Замість мінімізації кута зачеплення необхідно максимізувати загальну продуктивність системи. Ми як і раніше вважаємо, що система з 36 точками зачеплення є найкращою оптимізацією з точки зору надійності, ваги і точок зачеплення.
DT-Swiss является одним из ведущих производителей велосипедной продукции в мире. Датское предприятие было основано в 1994 году и имеет многолетний опыт в дизайне и производстве высокотехнологичной продукции для велоспорта. Основными направлениями деятельности компании являются производство и продажа велосипедных компонентов, а также разработка и производство дорожных и горных велосипедов. DT-Swiss использует передовые технологии и высочайшее качество материалов для производства велосипедных компонентов и велосипедов. В качестве материала для производства основных деталей велосипеда используется графитовое волокно, что позволяет получать легкие и прочные детали, которые обеспечивают максимальную производительность и устойчивость. DT-Swiss производит различные детали для велосипеда, включая вилки, системы передач, подседельные трубки и многое другое. Все компоненты специально разработаны для достижения максимальной производительности и скорости. DT-Swiss также производит горные и дорожные велосипеды высокого качества. Все велосипеды DT-Swiss имеют уникальный дизайн и эффективную конструкцию, которая обеспечивает лучшую производительность и комфорт при велоспорте. DT-Swiss стремится создавать высококачественную продукцию, которая соответствует потребностям самых взыскательных велосипедистов. Компания постоянно проводит исследования и разработки, чтобы поддерживать последние технологии и разрабатывать новые инновации.
DT-Swiss является одним из ведущих производителей велосипедной продукции в мире. Датское предприятие было основано в 1994 году и имеет многолетний опыт в дизайне и производстве высокотехнологичной продукции для велоспорта. Основными направлениями деятельности компании являются производство и продажа велосипедных компонентов, а также разработка и производство дорожных и горных велосипедов. DT-Swiss использует передовые технологии и высочайшее качество материалов для производства велосипедных компонентов и велосипедов. В качестве материала для производства основных деталей велосипеда используется графитовое волокно, что позволяет получать легкие и прочные детали, которые обеспечивают максимальную производительность и устойчивость. DT-Swiss производит различные детали для велосипеда, включая вилки, системы передач, подседельные трубки и многое другое. Все компоненты специально разработаны для достижения максимальной производительности и скорости. DT-Swiss также производит горные и дорожные велосипеды высокого качества. Все велосипеды DT-Swiss имеют уникальный дизайн и эффективную конструкцию, которая обеспечивает лучшую производительность и комфорт при велоспорте. DT-Swiss стремится создавать высококачественную продукцию, которая соответствует потребностям самых взыскательных велосипедистов. Компания постоянно проводит исследования и разработки, чтобы поддерживать последние технологии и разрабатывать новые инновации.
Втулка задня DT SWISS 240 130/QR ROAD Sram XDR EXP
Нова втулка 240 розроблена для райдерів із найбільш екстремальними амбіціями. Остання версія втулки оснащена системою Ratchet EXP для максимальної надійності. Збільшена відстань між опорами збільшує термін служби підшипника, пряма пружина забезпечує більш пряме зачеплення, що знижує зношення, а менше деталей не тільки полегшує технічне обслуговування, але і знижує вагу.
Просте обслуговування. Наші втулки відомі своєю технологією обслуговування без інструментів. Ми знайшли спосіб ще більше удосконалити цю систему та упростити технічне обслуговування шляхом невеликої заміни торцевих заглушок. Нова форма торцевих кришок із вбудованою виїмкою значно спрощує розбирання і, отже, робить технічне обслуговування ще простішим.
Заміна барабана спрощена за рахунок легкої розбирання. Концепція "без інструментів" дозволяє перейти на інший стандарт трансмісії за лічені секунди. Всі втулки DT Swiss Ratchet System можна переобладнати.
Меншу вагу. Покращилася не лише надійність. Злиття храповика та різьбового кільця зменшує кількість окремих частин системи, що дає важливе перевагу. Для правильної роботи попередньої системи з храповим механізмом потрібні були дві пружини, оскільки внутрішній храповий механізм не був прикріплений до корпусу втулки. Злиття храповика та різьбового кільця у втулці Ratchet EXP не тільки підвищує довговічність, але і зменшує загальну кількість компонентів за рахунок використання однієї пружини, що призводить до зниження ваги системи.
BEARING TECHNOLOGY. Втулки DT Swiss створені для оптимальної роботи після встановлення на велосипед. Для цього при конструюванні втулки необхідно враховувати притискне зусилля, що створюється віссю. Для того щоб підшипник обертався, повинен бути певний люфт у діапазоні тисячних часток міліметра. Без цього зазору підшипник не може обертатися.
Кут вільного ходу. Гаряче обговорювана тема на ринку прямо зараз - кут взаємодії! Що таке кут зачеплення, як цей кут впливає на ходові якості і справді завжди краще розхожа думка «чим більше, тим краще»? Кут зачеплення - це максимальний угол, на який корпус барабана може повернутися до тих пір, поки зуби системи муфти не увійдуть у зачеплення і не розженуть маточину. Цей угол розраховується шляхом ділення 360º на кількість точок зачеплення системи втулки. Замість мінімізації кута зачеплення необхідно максимізувати загальну продуктивність системи. Ми як і раніше вважаємо, що система з 36 точками зачеплення є найкращою оптимізацією з точки зору надійності, ваги і точок зачеплення.