Цей товар можливо оплатити частинами або купити в розстрочку
Вигідні умови. Повна відсутність або мінімальна комісія по розстрочці. Не потрібні документи. Немає необхідності мати паспорт, ІПН, довідку про доходи. Все, що потрібно це карта ПриватБанку з доступним лімітом по вказаними сервісів. Миттєве оформлення. Оформлення покупки за 30 секунд тільки в фізичних магазинах Докладніше >>>
У 1934 році в Австрії, 25-річний інженер та успішний мотогонщик Ганц Транкенпольц заснував невелику майстерню з ремонту велосипедів та мопедів під назвою КТМ (Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen). Протягом наступних років він неухильно розширювався: організував продаж та обслуговування мотоциклів DKW та автомобілів OPEL, освоїв ремонт вантажівок та виробництво запасних частин для них, відкрив свої ковальський та ливарний цехи, освоїв випуск підшипників… Але знайшов свій справжній шлях КТМ у 1953 році, коли випустив свій перший мотоцикл Маючи досвід у продажах і обслуговуванні потужних і високоякісних мотоциклів того часу DKW, Ганс вирішує сконцентруватися на ринку легких транспортних засобів, що росте в післявоєнний час. Так, вже 1953 року на КТМ було налагоджено виробництво першого серійного мотоцикла R100, які тоді коштували недорого і маючи чудову якість вони дуже швидко стали популярними. Практично одразу з початком випуску перших мотоциклів, КТМ почав виробляти їх спортивні модифікації для участі у мотоперегонах. Спортивні моделі стали постійно займати призові місця та ставати переможцями різних змагань. Протягом 12 років компанія виробляла лише недорогі мопеди та малокубатурні мотоцикли, поки в 1963-1964 роках не була запущена у виробництво перша спортивна модель повністю власної розробки, що започаткувала справжній тріумф бренду у світі мотогонок. Також, у 1964 році з велосипеда КТМ... Велосипеди КТМ Зростаючий попит у Європі на велосипеди та багатий досвід у ремонті велосипедів та виробництві мопедів та мотоциклів, підштовхнув КТМ до організації власного виробництва Велосипедів. Перший серійний КТМ Fleetwing зійшов з конвеєра велосипедного цеху в 1964 році і того ж року вже почав продаватися в США.
У 1934 році в Австрії, 25-річний інженер та успішний мотогонщик Ганц Транкенпольц заснував невелику майстерню з ремонту велосипедів та мопедів під назвою КТМ (Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen). Протягом наступних років він неухильно розширювався: організував продаж та обслуговування мотоциклів DKW та автомобілів OPEL, освоїв ремонт вантажівок та виробництво запасних частин для них, відкрив свої ковальський та ливарний цехи, освоїв випуск підшипників… Але знайшов свій справжній шлях КТМ у 1953 році, коли випустив свій перший мотоцикл Маючи досвід у продажах і обслуговуванні потужних і високоякісних мотоциклів того часу DKW, Ганс вирішує сконцентруватися на ринку легких транспортних засобів, що росте в післявоєнний час. Так, вже 1953 року на КТМ було налагоджено виробництво першого серійного мотоцикла R100, які тоді коштували недорого і маючи чудову якість вони дуже швидко стали популярними. Практично одразу з початком випуску перших мотоциклів, КТМ почав виробляти їх спортивні модифікації для участі у мотоперегонах. Спортивні моделі стали постійно займати призові місця та ставати переможцями різних змагань. Протягом 12 років компанія виробляла лише недорогі мопеди та малокубатурні мотоцикли, поки в 1963-1964 роках не була запущена у виробництво перша спортивна модель повністю власної розробки, що започаткувала справжній тріумф бренду у світі мотогонок. Також, у 1964 році з велосипеда КТМ... Велосипеди КТМ Зростаючий попит у Європі на велосипеди та багатий досвід у ремонті велосипедів та виробництві мопедів та мотоциклів, підштовхнув КТМ до організації власного виробництва Велосипедів. Перший серійний КТМ Fleetwing зійшов з конвеєра велосипедного цеху в 1964 році і того ж року вже почав продаватися в США.