Кронштейн на кермо для велокомп'ютера VDO M1 WR / M2 WR / M3 WR / M3.1 WR / M4 WR / M4.1 WR
VDO – це найстаріша компанія у сфері вело-електроніки. З сорокових років ХХ століття лідери німецької автопромисловості обладнали свої автомобілі вимірювальними приладами марки VDO. Початок 90-х минулого століття став потужним підйомом вело індустрії. Тому компанія VDO взялася за виробництво багатофункціональних велосипедних комп'ютерів. Цікаво, що велокомп'ютер поставив перед виробниками низку нових важливих завдань. Адже по суті, велокомп'ютер є у мініатюрі повноцінною панеллю вимірювальних приладів. Він повинен відображати швидкісні параметри руху (середню, максимальну та поточну швидкості), тимчасові (час у дорозі, секундомір та лічильник реального часу, а також враховувати пройдений шлях). Але на відміну від прихованих від негоди під міцними дахами кабін автомобілів, кораблів і літаків, велокомп'ютер "змушений" самостійно протистояти дощу, вітру, гілки та інших агресивних факторів зовнішнього середовища.
VDO – це найстаріша компанія у сфері вело-електроніки. З сорокових років ХХ століття лідери німецької автопромисловості обладнали свої автомобілі вимірювальними приладами марки VDO. Початок 90-х минулого століття став потужним підйомом вело індустрії. Тому компанія VDO взялася за виробництво багатофункціональних велосипедних комп'ютерів. Цікаво, що велокомп'ютер поставив перед виробниками низку нових важливих завдань. Адже по суті, велокомп'ютер є у мініатюрі повноцінною панеллю вимірювальних приладів. Він повинен відображати швидкісні параметри руху (середню, максимальну та поточну швидкості), тимчасові (час у дорозі, секундомір та лічильник реального часу, а також враховувати пройдений шлях). Але на відміну від прихованих від негоди під міцними дахами кабін автомобілів, кораблів і літаків, велокомп'ютер "змушений" самостійно протистояти дощу, вітру, гілки та інших агресивних факторів зовнішнього середовища.
Кронштейн на кермо для велокомп'ютера VDO M1 WR / M2 WR / M3 WR / M3.1 WR / M4 WR / M4.1 WR