Ергономіка - ключ до Аарона, тому він хотів чогось трохи іншого. В результаті інженери TRP вивчили ергономіку важеля розчеплення троса і розробили систему, що дозволяє переміщати його лінійною траєкторією, щоб імітувати рух великого пальця наїзника, а не повертати його в бік. Таке унікальне розташування забезпечує більш рівномірну пляму контакту, забезпечуючи в цілому краще зчеплення з дорогою та перемикання передач, коли стежка стає шумною.
- Важелі перемикання, розроблені та розташовані для оптимальної роботи Аароном Гвіном
- Нове лінійне спрацювання для покращеної ергономіки та постійного контакту великого пальця
- Покращене захоплення та тактильні відчуття, вбудовані в підрульові пелюстки: рельєфні канавки на важелі подачі та відпускання
- Верхній корпус із вуглецевого волокна та положення важеля перемикання передач з гальмівним важелем
- На шарикопідшипниках
- 12 швидкостей
- Зміна троса з прямим шнурком без інструментів
- Регульоване по райдеру вихідне положення нижнього важеля з діапазоном 40 градусів
Гальма TRP ретельно перевірені на надійність та безпеку на дорогах та бездоріжжі, а також у лабораторії TRP – компанією з більш ніж 20-річним досвідом проектування та виробництва гальмівних систем для велосипедів. Оригінальні запчастини TRP відповідають найсуворішим вимогам щодо стандартів якості компанії. Всі без винятку вироби піддаються строгій перевірці та випробуванню в екстремальних, і всі оригінальні вироби TRP відповідають вимогам різних відповідних галузевих стандартів. Якість виробів TRP гарантована!
Гальма TRP ретельно перевірені на надійність та безпеку на дорогах та бездоріжжі, а також у лабораторії TRP – компанією з більш ніж 20-річним досвідом проектування та виробництва гальмівних систем для велосипедів. Оригінальні запчастини TRP відповідають найсуворішим вимогам щодо стандартів якості компанії. Всі без винятку вироби піддаються строгій перевірці та випробуванню в екстремальних, і всі оригінальні вироби TRP відповідають вимогам різних відповідних галузевих стандартів. Якість виробів TRP гарантована!
Ергономіка - ключ до Аарона, тому він хотів чогось трохи іншого. В результаті інженери TRP вивчили ергономіку важеля розчеплення троса і розробили систему, що дозволяє переміщати його лінійною траєкторією, щоб імітувати рух великого пальця наїзника, а не повертати його в бік. Таке унікальне розташування забезпечує більш рівномірну пляму контакту, забезпечуючи в цілому краще зчеплення з дорогою та перемикання передач, коли стежка стає шумною.
- Важелі перемикання, розроблені та розташовані для оптимальної роботи Аароном Гвіном
- Нове лінійне спрацювання для покращеної ергономіки та постійного контакту великого пальця
- Покращене захоплення та тактильні відчуття, вбудовані в підрульові пелюстки: рельєфні канавки на важелі подачі та відпускання
- Верхній корпус із вуглецевого волокна та положення важеля перемикання передач з гальмівним важелем
- На шарикопідшипниках
- 12 швидкостей
- Зміна троса з прямим шнурком без інструментів
- Регульоване по райдеру вихідне положення нижнього важеля з діапазоном 40 градусів