A 1025 - це легкий і міцний обід для гравійних велосипедів, який створений із застосуванням найкращих технологій Mavic, перевірених випробуваннями і часом. Нова форма профілю обода покращує установку будь-яких покришок, як беськамерних, так і з використанням камери. Внутрішня ширина обода становить 25 мм, що дозволяє встановити шіроченниe покришки, аж до 2,5 дюймів.
Запатентована безкамерна технологія Mavic UST забезпечує кращу плавність ходу, низький опір коченню і менший ризик проколів, а також знижує вагу кожного колеса щодо традиційної системи з камерою. Покришка і обід, виготовлені за стандартом UST, ідеально підходять один до одного, забезпечуючи кращий контакт в місці посадки покришки і не допускають витоку повітря. При цьому покришка легко встановлюється і знімається, не вимагаючи спеціальних навичок.
Подвійний профіль обода виготовлений з ексклюзивного алюмінієвого сплаву Maxtal, який створений спеціально для Mavic. Цей легкий і міцний сплав володіє кращим співвідношенням міцності і ваги, ніж звичайний сплав алюмінію 6106. Обід Maxtal на 30% жорсткіше і легше, ніж інші алюмінієві обода.
Міцний і гладкий шов обода зроблений за технологією SUP. Після вигинання профілю, стик зварюється дуговим зварюванням, а потім фрезерується, для отримання гладкої поверхні. Зроблений таким способом обід надзвичайно міцний і добре збалансований.
До обіду застосована запатентована технологія ISM 4D. Профіль має спеціальні поглиблення між спицями, які роблять його легше на 50г, не втрачаючи жорсткість. Це допомагає значно поліпшити характеристики при підйомі і прискоренні.
Отвори для установки спиць посилені пістонами, які сприяють рівномірному розподілу навантаження, що дозволяє знизити ризик деформації обода, зводячи до мінімуму ймовірність виривання ніпелів при агресивній їзді.
Стрічка UST і ніпель не йдуть в комплекті.
Характеристики
Історія компанії Mavic розпочалася у 1889 році у Франції. Коли два брати Léon та Laurent Vielle вирішили зайнятися нікелюванням деталей для велосипедів. Трохи пізніше Charles Idoux та Lucien Chanel приєдналися до них, щоб відкрити виробництво деталей для велосипедів. За 130 років свого існування Мавік випускав дитячі машинки з педалями, аеродинамічні колеса, подвійні обода, вілсети та навіть літаки. Французька компанія пишається своїми розробками – алюмінієвими подвійними ободами, 3G колесами з трьома спицями, електронною трансмісією, колесами UST Tubeless, велокомп'ютером Wintech, найлегшими шосейними педалями у світі та системою колесо-покришка. Логотип Mavic є поєднанням найбільш контрастних кольорів телебачення - чорного і жовтого. У ці кольори розфарбовані сайт Mavic, одяг, взуття та колеса. З 1970-х років компанія є офіційним партнером та спонсором Тур де Франс. І їхні жовті машини стали знаковими фанатам Тура. А відео, на яких механіки змінюють колеса, схожі на піт-стопи "Фурмули 1". . Спонсорує райдерів: Nicolas Roux, Tim Johnson, Kilian Bron, Fabien Barel. Компанія Mavic – це першовідкривачі, творці, надійні партнери, вони сильні, непереможні і вони французи. З 2019 року у нас з'явилася можливість стати частиною цієї легендарної компанії та продавати компоненти та взуття Mavic.
Історія компанії Mavic розпочалася у 1889 році у Франції. Коли два брати Léon та Laurent Vielle вирішили зайнятися нікелюванням деталей для велосипедів. Трохи пізніше Charles Idoux та Lucien Chanel приєдналися до них, щоб відкрити виробництво деталей для велосипедів. За 130 років свого існування Мавік випускав дитячі машинки з педалями, аеродинамічні колеса, подвійні обода, вілсети та навіть літаки. Французька компанія пишається своїми розробками – алюмінієвими подвійними ободами, 3G колесами з трьома спицями, електронною трансмісією, колесами UST Tubeless, велокомп'ютером Wintech, найлегшими шосейними педалями у світі та системою колесо-покришка. Логотип Mavic є поєднанням найбільш контрастних кольорів телебачення - чорного і жовтого. У ці кольори розфарбовані сайт Mavic, одяг, взуття та колеса. З 1970-х років компанія є офіційним партнером та спонсором Тур де Франс. І їхні жовті машини стали знаковими фанатам Тура. А відео, на яких механіки змінюють колеса, схожі на піт-стопи "Фурмули 1". . Спонсорує райдерів: Nicolas Roux, Tim Johnson, Kilian Bron, Fabien Barel. Компанія Mavic – це першовідкривачі, творці, надійні партнери, вони сильні, непереможні і вони французи. З 2019 року у нас з'явилася можливість стати частиною цієї легендарної компанії та продавати компоненти та взуття Mavic.
A 1025 - це легкий і міцний обід для гравійних велосипедів, який створений із застосуванням найкращих технологій Mavic, перевірених випробуваннями і часом. Нова форма профілю обода покращує установку будь-яких покришок, як беськамерних, так і з використанням камери. Внутрішня ширина обода становить 25 мм, що дозволяє встановити шіроченниe покришки, аж до 2,5 дюймів.
Запатентована безкамерна технологія Mavic UST забезпечує кращу плавність ходу, низький опір коченню і менший ризик проколів, а також знижує вагу кожного колеса щодо традиційної системи з камерою. Покришка і обід, виготовлені за стандартом UST, ідеально підходять один до одного, забезпечуючи кращий контакт в місці посадки покришки і не допускають витоку повітря. При цьому покришка легко встановлюється і знімається, не вимагаючи спеціальних навичок.
Подвійний профіль обода виготовлений з ексклюзивного алюмінієвого сплаву Maxtal, який створений спеціально для Mavic. Цей легкий і міцний сплав володіє кращим співвідношенням міцності і ваги, ніж звичайний сплав алюмінію 6106. Обід Maxtal на 30% жорсткіше і легше, ніж інші алюмінієві обода.
Міцний і гладкий шов обода зроблений за технологією SUP. Після вигинання профілю, стик зварюється дуговим зварюванням, а потім фрезерується, для отримання гладкої поверхні. Зроблений таким способом обід надзвичайно міцний і добре збалансований.
До обіду застосована запатентована технологія ISM 4D. Профіль має спеціальні поглиблення між спицями, які роблять його легше на 50г, не втрачаючи жорсткість. Це допомагає значно поліпшити характеристики при підйомі і прискоренні.
Отвори для установки спиць посилені пістонами, які сприяють рівномірному розподілу навантаження, що дозволяє знизити ризик деформації обода, зводячи до мінімуму ймовірність виривання ніпелів при агресивній їзді.
Стрічка UST і ніпель не йдуть в комплекті.
Характеристики