E-XM 430 - це міцний обід для гірських велосипедів з електричним приводом. Його подвійний алюмінієвий профіль сконструйований так, що б витримувати великий крутний момент заднього колеса, а також підвищені навантаження при приземлення, адже електричні байки набагато важче звичайних. Для додаткової міцності, шов укріплений запресованої алюмінієвою вставкою (sleeved). Внутрішня ширина 30 мм розрахована на широкі кантрійні і на плюсові трейлові покришки.
Запатентована безкамерна технологія Mavic UST забезпечує кращу плавність ходу, низький опір коченню і менший ризик проколів, а особливо так званого «зміїного укусу», при їзді по пересіченій місцевості на низькому тиску. Покришка і обід, виготовлені за стандартом UST, ідеально підходять один до одного, забезпечуючи кращий контакт в місці посадки покришки і не допускають витоку повітря. При цьому покришка легко встановлюється і знімається, не вимагаючи спеціальних навичок.
Стрічка UST і ніпель не йдуть в комплекті.
Історія компанії Mavic розпочалася у 1889 році у Франції. Коли два брати Léon та Laurent Vielle вирішили зайнятися нікелюванням деталей для велосипедів. Трохи пізніше Charles Idoux та Lucien Chanel приєдналися до них, щоб відкрити виробництво деталей для велосипедів. За 130 років свого існування Мавік випускав дитячі машинки з педалями, аеродинамічні колеса, подвійні обода, вілсети та навіть літаки. Французька компанія пишається своїми розробками – алюмінієвими подвійними ободами, 3G колесами з трьома спицями, електронною трансмісією, колесами UST Tubeless, велокомп'ютером Wintech, найлегшими шосейними педалями у світі та системою колесо-покришка. Логотип Mavic є поєднанням найбільш контрастних кольорів телебачення - чорного і жовтого. У ці кольори розфарбовані сайт Mavic, одяг, взуття та колеса. З 1970-х років компанія є офіційним партнером та спонсором Тур де Франс. І їхні жовті машини стали знаковими фанатам Тура. А відео, на яких механіки змінюють колеса, схожі на піт-стопи "Фурмули 1". . Спонсорує райдерів: Nicolas Roux, Tim Johnson, Kilian Bron, Fabien Barel. Компанія Mavic – це першовідкривачі, творці, надійні партнери, вони сильні, непереможні і вони французи. З 2019 року у нас з'явилася можливість стати частиною цієї легендарної компанії та продавати компоненти та взуття Mavic.
Історія компанії Mavic розпочалася у 1889 році у Франції. Коли два брати Léon та Laurent Vielle вирішили зайнятися нікелюванням деталей для велосипедів. Трохи пізніше Charles Idoux та Lucien Chanel приєдналися до них, щоб відкрити виробництво деталей для велосипедів. За 130 років свого існування Мавік випускав дитячі машинки з педалями, аеродинамічні колеса, подвійні обода, вілсети та навіть літаки. Французька компанія пишається своїми розробками – алюмінієвими подвійними ободами, 3G колесами з трьома спицями, електронною трансмісією, колесами UST Tubeless, велокомп'ютером Wintech, найлегшими шосейними педалями у світі та системою колесо-покришка. Логотип Mavic є поєднанням найбільш контрастних кольорів телебачення - чорного і жовтого. У ці кольори розфарбовані сайт Mavic, одяг, взуття та колеса. З 1970-х років компанія є офіційним партнером та спонсором Тур де Франс. І їхні жовті машини стали знаковими фанатам Тура. А відео, на яких механіки змінюють колеса, схожі на піт-стопи "Фурмули 1". . Спонсорує райдерів: Nicolas Roux, Tim Johnson, Kilian Bron, Fabien Barel. Компанія Mavic – це першовідкривачі, творці, надійні партнери, вони сильні, непереможні і вони французи. З 2019 року у нас з'явилася можливість стати частиною цієї легендарної компанії та продавати компоненти та взуття Mavic.
E-XM 430 - це міцний обід для гірських велосипедів з електричним приводом. Його подвійний алюмінієвий профіль сконструйований так, що б витримувати великий крутний момент заднього колеса, а також підвищені навантаження при приземлення, адже електричні байки набагато важче звичайних. Для додаткової міцності, шов укріплений запресованої алюмінієвою вставкою (sleeved). Внутрішня ширина 30 мм розрахована на широкі кантрійні і на плюсові трейлові покришки.
Запатентована безкамерна технологія Mavic UST забезпечує кращу плавність ходу, низький опір коченню і менший ризик проколів, а особливо так званого «зміїного укусу», при їзді по пересіченій місцевості на низькому тиску. Покришка і обід, виготовлені за стандартом UST, ідеально підходять один до одного, забезпечуючи кращий контакт в місці посадки покришки і не допускають витоку повітря. При цьому покришка легко встановлюється і знімається, не вимагаючи спеціальних навичок.
Стрічка UST і ніпель не йдуть в комплекті.