Коли треба пострибати - дьортовій велосипед Kona Shonky до ваших послуг. Матеріал рами дивно прекрасно гасить зайву вібрацію (властивість хром молібдену), щоб ви могли зосередитися на головному - на катанні та тренування нових трюків або прольотах на локальному споті, а компоненти велосипеда підібрані так, щоб стало зрозуміло - все що стоїть на велосипеді в його стоковому варіанті це компоненти, які пройшли випробування часом і багатьма райдерамі дисциплін стріт / дьорт.
Ще один зі сценаріїв використання - це наступний після BMX велосипед вашого сина чи дочки, якщо в них помічена спрага екстриму.
Особливості:
- Далеко не всі матеріали мають такі ж характеристики амортизації, довговічності і плавності ходу, як сталь. Kona ніколи не відхилялася від оригінального матеріалу для велоспорту і невпинно працювала над адаптацією, удосконаленням і оновленням рамок Kona Cromoly в міру того, як вимоги гонщиків продовжують розвиватися.
- Чашки підшипників фактично вдавлюються в раму і легко знімаються. Рульова колонка регулюється по висоті, що забезпечує найкращу посадку райдера.
- Більший обхват в нижній частині рульової труби краще розподіляє ударну силу, продовжуючи термін служби підшипників рульової колонки і усуває тремтіння гальм, забезпечуючи при цьому впевнене рульове управління. Невід'ємна сила його трикутної конструкції також означає більш сильне положення рульового і покращений баланс, що дає водієві більше контролю на пересіченій місцевості. Конічна рульова колонка з нульовим стеком також забезпечує міцність там, де йде навантаження - в нижню чашку гарнітури, - максимізуючи довговічність підшипників там, де це необхідно.
- Безкамерні обода дозволяють використовувати шини з більшою стійкістю до проколів; здатність працювати з більш низьким тиском в шинах, що забезпечує краще зчеплення шин з трасою; менший опір коченню; і зниження ваги в порівнянні з традиційними системами камер і шин.
- Стандарти задньої осі 12x142 мм, 12x148 і 12x157 забезпечують райдеру Kona дві основні переваги: діаметр задньої осі 12 мм забезпечує жорстке сполучення задньої маточини і рами, а зовнішній діаметр маточини 142/148/157 мм дозволяє колесу бути швидко і правильно позиційованим в рамі. У 2017 році з'явився стандарт 12x148 Boost. Збільшений інтервал забезпечує більший зазор між шинами на вилці нижнього пера, в той час як заднє колесо більш жорстке і довговічне в порівнянні з наскрізною віссю 12x142.
Цей товар можливо оплатити частинами або купити в розстрочку
Вигідні умови. Повна відсутність або мінімальна комісія по розстрочці. Не потрібні документи. Немає необхідності мати паспорт, ІПН, довідку про доходи. Все, що потрібно це карта ПриватБанку з доступним лімітом по вказаними сервісів. Миттєве оформлення. Оформлення покупки за 30 секунд тільки в фізичних магазинах Докладніше >>>
0 грн |
Kona Bicycle Company – компанія з виробництва велосипедів. Заснована у 1988 році Джейкобом Хейлброном та Деном Герхардом, досі перебуває під їх керуванням. Штаб-квартира знаходиться у Ферндейлі, штат Вашингтон, США; Північноамериканський офіс розташований у Ванкувері, Канада та Європейський у Женеві, Швейцарія.
Kona Bicycle Company – компанія з виробництва велосипедів. Заснована у 1988 році Джейкобом Хейлброном та Деном Герхардом, досі перебуває під їх керуванням. Штаб-квартира знаходиться у Ферндейлі, штат Вашингтон, США; Північноамериканський офіс розташований у Ванкувері, Канада та Європейський у Женеві, Швейцарія.
Коли треба пострибати - дьортовій велосипед Kona Shonky до ваших послуг. Матеріал рами дивно прекрасно гасить зайву вібрацію (властивість хром молібдену), щоб ви могли зосередитися на головному - на катанні та тренування нових трюків або прольотах на локальному споті, а компоненти велосипеда підібрані так, щоб стало зрозуміло - все що стоїть на велосипеді в його стоковому варіанті це компоненти, які пройшли випробування часом і багатьма райдерамі дисциплін стріт / дьорт.
Ще один зі сценаріїв використання - це наступний після BMX велосипед вашого сина чи дочки, якщо в них помічена спрага екстриму.
Особливості:
- Далеко не всі матеріали мають такі ж характеристики амортизації, довговічності і плавності ходу, як сталь. Kona ніколи не відхилялася від оригінального матеріалу для велоспорту і невпинно працювала над адаптацією, удосконаленням і оновленням рамок Kona Cromoly в міру того, як вимоги гонщиків продовжують розвиватися.
- Чашки підшипників фактично вдавлюються в раму і легко знімаються. Рульова колонка регулюється по висоті, що забезпечує найкращу посадку райдера.
- Більший обхват в нижній частині рульової труби краще розподіляє ударну силу, продовжуючи термін служби підшипників рульової колонки і усуває тремтіння гальм, забезпечуючи при цьому впевнене рульове управління. Невід'ємна сила його трикутної конструкції також означає більш сильне положення рульового і покращений баланс, що дає водієві більше контролю на пересіченій місцевості. Конічна рульова колонка з нульовим стеком також забезпечує міцність там, де йде навантаження - в нижню чашку гарнітури, - максимізуючи довговічність підшипників там, де це необхідно.
- Безкамерні обода дозволяють використовувати шини з більшою стійкістю до проколів; здатність працювати з більш низьким тиском в шинах, що забезпечує краще зчеплення шин з трасою; менший опір коченню; і зниження ваги в порівнянні з традиційними системами камер і шин.
- Стандарти задньої осі 12x142 мм, 12x148 і 12x157 забезпечують райдеру Kona дві основні переваги: діаметр задньої осі 12 мм забезпечує жорстке сполучення задньої маточини і рами, а зовнішній діаметр маточини 142/148/157 мм дозволяє колесу бути швидко і правильно позиційованим в рамі. У 2017 році з'явився стандарт 12x148 Boost. Збільшений інтервал забезпечує більший зазор між шинами на вилці нижнього пера, в той час як заднє колесо більш жорстке і довговічне в порівнянні з наскрізною віссю 12x142.