Sutra ULTD – це дуже особливий велосипед. Базується він на туринговій рамі (тобто ви матимете більш анатомічну посадку), але відмінністю є те, що він ближчий до класу велосипедів «монстр-крос» завдяки дуже широким покришкам (29 дюймів, шириною 2.25).
Чутлива керованість, контроль на більшості покриттів, реальність компонентів і комфорт це саме ті епітети, якими чесно можна пояснити саме цю модель - Kona Sutra ULTD.
особливості:
- Дуже деякі матеріали мають такі ж характеристики амортизації, довговічності і плавності ходу, як сталь. Kona ніколи не відхилялася від оригінального матеріалу для велоспорту та невпинно працювала над адаптацією, удосконаленням та оновленням рамок Kona Cromoly у міру того, як вимоги гонщиків продовжують розвиватися.
- Більший обхват у нижній частині рульової труби краще розподіляє ударну силу, продовжуючи термін служби підшипників рульової колонки та усуває тремтіння гальм, забезпечуючи при цьому впевнене рульове керування. Невід'ємна сила його трикутної конструкції також означає сильніше становище рульового та покращений баланс, що дає водію більше контролю на пересіченій місцевості. Конічна рульова колонка з нульовим стеком також забезпечує міцність там, де йде навантаження – у нижню чашку гарнітури, – максимізуючи довговічність підшипників там, де це необхідно.
- безкамерні обода дозволяють використовувати шини з більшою стійкістю до проколів; здатність працювати з нижчим тиском у шинах, що забезпечує краще зчеплення шин із трасою; менший опір коченню; та зниження ваги порівняно з традиційними системами камер та шин.
- Стандарти задньої осі 12x142 мм, 12x148 і 12x157 забезпечують райдеру Kona дві основні переваги: діаметр задньої осі 12 мм забезпечує жорстке сполучення задньої маточини і рами, а зовнішній діаметр маточини 142/148/157 мм дозволяє колесу бути швидким і швидким. У 2017 році з'явився стандарт Boost 12x148. Збільшений інтервал забезпечує більший проміжок між шинами на вилці нижнього пера, в той час як заднє колесо жорсткіше і довговічніше порівняно з наскрізною віссю 12x142.
Характеристики:
Варіант; Розмір; 48/50/52/56/58
Цей товар можливо оплатити частинами або купити в розстрочку
Вигідні умови. Повна відсутність або мінімальна комісія по розстрочці. Не потрібні документи. Немає необхідності мати паспорт, ІПН, довідку про доходи. Все, що потрібно це карта ПриватБанку з доступним лімітом по вказаними сервісів. Миттєве оформлення. Оформлення покупки за 30 секунд тільки в фізичних магазинах Докладніше >>>
0 грн |
Kona Bicycle Company – компанія з виробництва велосипедів. Заснована у 1988 році Джейкобом Хейлброном та Деном Герхардом, досі перебуває під їх керуванням. Штаб-квартира знаходиться у Ферндейлі, штат Вашингтон, США; Північноамериканський офіс розташований у Ванкувері, Канада та Європейський у Женеві, Швейцарія.
Kona Bicycle Company – компанія з виробництва велосипедів. Заснована у 1988 році Джейкобом Хейлброном та Деном Герхардом, досі перебуває під їх керуванням. Штаб-квартира знаходиться у Ферндейлі, штат Вашингтон, США; Північноамериканський офіс розташований у Ванкувері, Канада та Європейський у Женеві, Швейцарія.
Sutra ULTD – це дуже особливий велосипед. Базується він на туринговій рамі (тобто ви матимете більш анатомічну посадку), але відмінністю є те, що він ближчий до класу велосипедів «монстр-крос» завдяки дуже широким покришкам (29 дюймів, шириною 2.25).
Чутлива керованість, контроль на більшості покриттів, реальність компонентів і комфорт це саме ті епітети, якими чесно можна пояснити саме цю модель - Kona Sutra ULTD.
особливості:
- Дуже деякі матеріали мають такі ж характеристики амортизації, довговічності і плавності ходу, як сталь. Kona ніколи не відхилялася від оригінального матеріалу для велоспорту та невпинно працювала над адаптацією, удосконаленням та оновленням рамок Kona Cromoly у міру того, як вимоги гонщиків продовжують розвиватися.
- Більший обхват у нижній частині рульової труби краще розподіляє ударну силу, продовжуючи термін служби підшипників рульової колонки та усуває тремтіння гальм, забезпечуючи при цьому впевнене рульове керування. Невід'ємна сила його трикутної конструкції також означає сильніше становище рульового та покращений баланс, що дає водію більше контролю на пересіченій місцевості. Конічна рульова колонка з нульовим стеком також забезпечує міцність там, де йде навантаження – у нижню чашку гарнітури, – максимізуючи довговічність підшипників там, де це необхідно.
- безкамерні обода дозволяють використовувати шини з більшою стійкістю до проколів; здатність працювати з нижчим тиском у шинах, що забезпечує краще зчеплення шин із трасою; менший опір коченню; та зниження ваги порівняно з традиційними системами камер та шин.
- Стандарти задньої осі 12x142 мм, 12x148 і 12x157 забезпечують райдеру Kona дві основні переваги: діаметр задньої осі 12 мм забезпечує жорстке сполучення задньої маточини і рами, а зовнішній діаметр маточини 142/148/157 мм дозволяє колесу бути швидким і швидким. У 2017 році з'явився стандарт Boost 12x148. Збільшений інтервал забезпечує більший проміжок між шинами на вилці нижнього пера, в той час як заднє колесо жорсткіше і довговічніше порівняно з наскрізною віссю 12x142.
Характеристики:
Варіант; Розмір; 48/50/52/56/58