Ще в минулому році алюмінієва класика обзавелася новою рамою. Міцна і вкрай легка, вона ідеально підходить для повсякденного катання і щоденних поїздок на роботу, а також дозволить вам випробувати аматорські МТБ траси. Основні зміни рами, які торкнулися її в 2022-му році - це подовжена верхня труба і менший кут рульової. Завдяки цим змінам велосипед Ultra став ще більш стабільним, швидким і спритним.
РАМА/ВИЛКА | |
Вилка | Suntour SF14 XCR-AIR, регулювання швидкості відскоку, під дискове гальмо |
РУЛЕВАЯ КОЛОНКА/ВЫНОС/РУЛЬ | |
Рульова колонка | Ritchey Zero Logic прес-Фіт 1-1 / 8" |
Винос | KTM Comp, підйом 7° |
Керма | KTM Comp, підйом 12°, Ширина від 720 до 740 мм в залежності від ростовки |
ТОРМОЗА | |
Переднє гальмо | Shimano MT200 |
Заднє гальмо | Shimano MT200 |
ПЕРЕКЛЮЧЕНИЕ/ТРАНСМИССИЯ | |
Система шатунів | SRAM SX EAGLE |
Касета | Sram Pg - 1210 Eagle-12 діапазон від 11 до 50 зубців |
Ручки перемикання (манетки) | Тригерні SRAM SX Eagle |
Ланцюг | Sram NX Eagle |
СЕДЛО / ПОДСЕДЕЛЬНЫЙ | |
Підсідельний штир | KTM Comp |
Сідло | KTM Line Sport |
КОЛЕСА | |
Обода | KTM 27.5 " Sport на 32 спиці |
Покришка | Maxxis Rekon Race, Розмір ETRTO: 57-622 мм |
Передня втулка | Shimano Tourney HB-TX505 на 32 спиці, QR вісь довжиною 100 мм |
Задня втулка | Shimano Tourney FH-TX505 - 8 на 32 спиці, QR вісь довжиною 135 мм |
Спиця | Pillar 2.0 INOX, сірі |
ДОПОЛНИТЕЛЬНО | |
Педаль | KTM Comp MTB BF |
Розмір коліс | 29" |
Розмір рами | L |
Тип вилки | Повітряний |
Хід вилки | 100 мм |
Гріпси | KTM Comp MTB |
Кількість швидкостей | 12 швидкостей (1x12) |
ПЕРЕМИКАЧ ЗАДНІЙ | Sram SX Eagle |
Тип гальм | Дискові гідравлічні |
Передній ротор | Shimano Altus RT10, Діаметр: 180 мм |
Задній ротор | Shimano Altus RT10, діаметр: 160 мм |
Стать | Унісекс |
Рама | Алюміній серії 6061, MTB M1110 |
Матеріал рами | Алюміній |
Діаметр підсідельної труби | 27,2 мм |
Кріплення переднього ротора | Centerlock |
Кріплення заднього ротора | Centerlock |
Передня зірка | На 34 зубці |
Серія | Ultra Ride |
Призначення | Гірський |
Цей товар можливо оплатити частинами або купити в розстрочку
Вигідні умови. Повна відсутність або мінімальна комісія по розстрочці. Не потрібні документи. Немає необхідності мати паспорт, ІПН, довідку про доходи. Все, що потрібно це карта ПриватБанку з доступним лімітом по вказаними сервісів. Миттєве оформлення. Оформлення покупки за 30 секунд тільки в фізичних магазинах Докладніше >>>
У 1934 році в Австрії, 25-річний інженер та успішний мотогонщик Ганц Транкенпольц заснував невелику майстерню з ремонту велосипедів та мопедів під назвою КТМ (Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen). Протягом наступних років він неухильно розширювався: організував продаж та обслуговування мотоциклів DKW та автомобілів OPEL, освоїв ремонт вантажівок та виробництво запасних частин для них, відкрив свої ковальський та ливарний цехи, освоїв випуск підшипників… Але знайшов свій справжній шлях КТМ у 1953 році, коли випустив свій перший мотоцикл Маючи досвід у продажах і обслуговуванні потужних і високоякісних мотоциклів того часу DKW, Ганс вирішує сконцентруватися на ринку легких транспортних засобів, що росте в післявоєнний час. Так, вже 1953 року на КТМ було налагоджено виробництво першого серійного мотоцикла R100, які тоді коштували недорого і маючи чудову якість вони дуже швидко стали популярними. Практично одразу з початком випуску перших мотоциклів, КТМ почав виробляти їх спортивні модифікації для участі у мотоперегонах. Спортивні моделі стали постійно займати призові місця та ставати переможцями різних змагань. Протягом 12 років компанія виробляла лише недорогі мопеди та малокубатурні мотоцикли, поки в 1963-1964 роках не була запущена у виробництво перша спортивна модель повністю власної розробки, що започаткувала справжній тріумф бренду у світі мотогонок. Також, у 1964 році з велосипеда КТМ... Велосипеди КТМ Зростаючий попит у Європі на велосипеди та багатий досвід у ремонті велосипедів та виробництві мопедів та мотоциклів, підштовхнув КТМ до організації власного виробництва Велосипедів. Перший серійний КТМ Fleetwing зійшов з конвеєра велосипедного цеху в 1964 році і того ж року вже почав продаватися в США.
ВелоШкола від Битого Обода от "Битый Обод"
У 1934 році в Австрії, 25-річний інженер та успішний мотогонщик Ганц Транкенпольц заснував невелику майстерню з ремонту велосипедів та мопедів під назвою КТМ (Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen). Протягом наступних років він неухильно розширювався: організував продаж та обслуговування мотоциклів DKW та автомобілів OPEL, освоїв ремонт вантажівок та виробництво запасних частин для них, відкрив свої ковальський та ливарний цехи, освоїв випуск підшипників… Але знайшов свій справжній шлях КТМ у 1953 році, коли випустив свій перший мотоцикл Маючи досвід у продажах і обслуговуванні потужних і високоякісних мотоциклів того часу DKW, Ганс вирішує сконцентруватися на ринку легких транспортних засобів, що росте в післявоєнний час. Так, вже 1953 року на КТМ було налагоджено виробництво першого серійного мотоцикла R100, які тоді коштували недорого і маючи чудову якість вони дуже швидко стали популярними. Практично одразу з початком випуску перших мотоциклів, КТМ почав виробляти їх спортивні модифікації для участі у мотоперегонах. Спортивні моделі стали постійно займати призові місця та ставати переможцями різних змагань. Протягом 12 років компанія виробляла лише недорогі мопеди та малокубатурні мотоцикли, поки в 1963-1964 роках не була запущена у виробництво перша спортивна модель повністю власної розробки, що започаткувала справжній тріумф бренду у світі мотогонок. Також, у 1964 році з велосипеда КТМ... Велосипеди КТМ Зростаючий попит у Європі на велосипеди та багатий досвід у ремонті велосипедів та виробництві мопедів та мотоциклів, підштовхнув КТМ до організації власного виробництва Велосипедів. Перший серійний КТМ Fleetwing зійшов з конвеєра велосипедного цеху в 1964 році і того ж року вже почав продаватися в США.
Ще в минулому році алюмінієва класика обзавелася новою рамою. Міцна і вкрай легка, вона ідеально підходить для повсякденного катання і щоденних поїздок на роботу, а також дозволить вам випробувати аматорські МТБ траси. Основні зміни рами, які торкнулися її в 2022-му році - це подовжена верхня труба і менший кут рульової. Завдяки цим змінам велосипед Ultra став ще більш стабільним, швидким і спритним.
РАМА/ВИЛКА | |
Вилка | Suntour SF14 XCR-AIR, регулювання швидкості відскоку, під дискове гальмо |
РУЛЕВАЯ КОЛОНКА/ВЫНОС/РУЛЬ | |
Рульова колонка | Ritchey Zero Logic прес-Фіт 1-1 / 8" |
Винос | KTM Comp, підйом 7° |
Керма | KTM Comp, підйом 12°, Ширина від 720 до 740 мм в залежності від ростовки |
ТОРМОЗА | |
Переднє гальмо | Shimano MT200 |
Заднє гальмо | Shimano MT200 |
ПЕРЕКЛЮЧЕНИЕ/ТРАНСМИССИЯ | |
Система шатунів | SRAM SX EAGLE |
Касета | Sram Pg - 1210 Eagle-12 діапазон від 11 до 50 зубців |
Ручки перемикання (манетки) | Тригерні SRAM SX Eagle |
Ланцюг | Sram NX Eagle |
СЕДЛО / ПОДСЕДЕЛЬНЫЙ | |
Підсідельний штир | KTM Comp |
Сідло | KTM Line Sport |
КОЛЕСА | |
Обода | KTM 27.5 " Sport на 32 спиці |
Покришка | Maxxis Rekon Race, Розмір ETRTO: 57-622 мм |
Передня втулка | Shimano Tourney HB-TX505 на 32 спиці, QR вісь довжиною 100 мм |
Задня втулка | Shimano Tourney FH-TX505 - 8 на 32 спиці, QR вісь довжиною 135 мм |
Спиця | Pillar 2.0 INOX, сірі |
ДОПОЛНИТЕЛЬНО | |
Педаль | KTM Comp MTB BF |
Розмір коліс | 29" |
Розмір рами | L |
Тип вилки | Повітряний |
Хід вилки | 100 мм |
Гріпси | KTM Comp MTB |
Кількість швидкостей | 12 швидкостей (1x12) |
ПЕРЕМИКАЧ ЗАДНІЙ | Sram SX Eagle |
Тип гальм | Дискові гідравлічні |
Передній ротор | Shimano Altus RT10, Діаметр: 180 мм |
Задній ротор | Shimano Altus RT10, діаметр: 160 мм |
Стать | Унісекс |
Рама | Алюміній серії 6061, MTB M1110 |
Матеріал рами | Алюміній |
Діаметр підсідельної труби | 27,2 мм |
Кріплення переднього ротора | Centerlock |
Кріплення заднього ротора | Centerlock |
Передня зірка | На 34 зубці |
Серія | Ultra Ride |
Призначення | Гірський |
ВелоШкола від Битого Обода от "Битый Обод"