KTM Wild Cross 20 " - це перший крок вашої дитини до незалежності як від батьків, так і від доріг. Wild Cross - це досить унікальна модель підліткового велосипеда класу гібрид або як його ще називають - крос. Такий байк поєднує в собі атрибути Гірського і шосейного типу, а значить ваша дитина зможе пересуватися як по місту, так і по пересіченій місцевості.
РАМА/ВИЛКА | |
Вилка | З легкого алюмінієвого сплаву |
РУЛЕВАЯ КОЛОНКА/ВЫНОС/РУЛЬ | |
Рульова колонка | KTM 1 1/8 " прес-Фіт c 10 мм конусним розширювачем |
Винос | KTM Youth, Довжина 50 мм, підйом 7° |
Керма | KTM Youth alloy 30, Ширина 540 мм |
ТОРМОЗА | |
Переднє гальмо | Ергономічний Tektro TS325-A, алюмінієвий, з V-Brake 837-102 мм |
Заднє гальмо | Ергономічний Tektro TS325-A, алюмінієвий, з V-Brake 837-102 мм |
ГАЛЬМІВНІ ручки | Ергономічні, алюмінієві Tektro TS325-A |
ПЕРЕКЛЮЧЕНИЕ/ТРАНСМИССИЯ | |
Система шатунів | SAMOX Alloy, Довжина шатунів 110 мм |
Касета | Shimano MF-TZ510-7 діапазон від 14 до 28 зубців |
Ручки перемикання (манетки) | Shimano SL-RV200-7R з технологією Easy Shift |
Ланцюг | KMC Z7 |
СЕДЛО / ПОДСЕДЕЛЬНЫЙ | |
Підсідельний штир | KTM Youth |
Сідло | KTM Youth Mtb |
КОЛЕСА | |
Покришка | Impac Ridgepac, розмір ETRTO: 50-406 мм |
Передня втулка | KT-A1GF на алюмінієвих підшипниках |
Задня втулка | KT-A11R на алюмінієвих підшипниках |
Спиця | З нержавіючої сталі |
ДОПОЛНИТЕЛЬНО | |
Педаль | KTM Youth з кульковими підшипниками |
Розмір коліс | 20" |
Розмір рами | One Size |
Тип вилки | Ригидная |
Гріпси | KTM Youth 184 |
Кількість швидкостей | 7 швидкостей (1X7) |
ПЕРЕМИКАЧ ЗАДНІЙ | Shimano RD-TY200-SS із заниженою лапкою |
Тип гальм | Ободні |
Стать | Для дітей |
Рама | З легкого алюмінієвого сплаву |
Матеріал рами | Алюміній |
Задній обід | KTM YOUTH 24", алюмінієвий з ЧПУ обробкою, на 20 спиць |
Передній обод | KTM YOUTH 24", алюмінієвий з ЧПУ обробкою, на 24 спиці |
Діаметр підсідельної труби | 27,2 мм |
Передня зірка | На 32 зубці |
Серія | Wild Cross |
Призначення | Гірський |
Цей товар можливо оплатити частинами або купити в розстрочку
Вигідні умови. Повна відсутність або мінімальна комісія по розстрочці. Не потрібні документи. Немає необхідності мати паспорт, ІПН, довідку про доходи. Все, що потрібно це карта ПриватБанку з доступним лімітом по вказаними сервісів. Миттєве оформлення. Оформлення покупки за 30 секунд тільки в фізичних магазинах Докладніше >>>
У 1934 році в Австрії, 25-річний інженер та успішний мотогонщик Ганц Транкенпольц заснував невелику майстерню з ремонту велосипедів та мопедів під назвою КТМ (Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen). Протягом наступних років він неухильно розширювався: організував продаж та обслуговування мотоциклів DKW та автомобілів OPEL, освоїв ремонт вантажівок та виробництво запасних частин для них, відкрив свої ковальський та ливарний цехи, освоїв випуск підшипників… Але знайшов свій справжній шлях КТМ у 1953 році, коли випустив свій перший мотоцикл Маючи досвід у продажах і обслуговуванні потужних і високоякісних мотоциклів того часу DKW, Ганс вирішує сконцентруватися на ринку легких транспортних засобів, що росте в післявоєнний час. Так, вже 1953 року на КТМ було налагоджено виробництво першого серійного мотоцикла R100, які тоді коштували недорого і маючи чудову якість вони дуже швидко стали популярними. Практично одразу з початком випуску перших мотоциклів, КТМ почав виробляти їх спортивні модифікації для участі у мотоперегонах. Спортивні моделі стали постійно займати призові місця та ставати переможцями різних змагань. Протягом 12 років компанія виробляла лише недорогі мопеди та малокубатурні мотоцикли, поки в 1963-1964 роках не була запущена у виробництво перша спортивна модель повністю власної розробки, що започаткувала справжній тріумф бренду у світі мотогонок. Також, у 1964 році з велосипеда КТМ... Велосипеди КТМ Зростаючий попит у Європі на велосипеди та багатий досвід у ремонті велосипедів та виробництві мопедів та мотоциклів, підштовхнув КТМ до організації власного виробництва Велосипедів. Перший серійний КТМ Fleetwing зійшов з конвеєра велосипедного цеху в 1964 році і того ж року вже почав продаватися в США.
У 1934 році в Австрії, 25-річний інженер та успішний мотогонщик Ганц Транкенпольц заснував невелику майстерню з ремонту велосипедів та мопедів під назвою КТМ (Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen). Протягом наступних років він неухильно розширювався: організував продаж та обслуговування мотоциклів DKW та автомобілів OPEL, освоїв ремонт вантажівок та виробництво запасних частин для них, відкрив свої ковальський та ливарний цехи, освоїв випуск підшипників… Але знайшов свій справжній шлях КТМ у 1953 році, коли випустив свій перший мотоцикл Маючи досвід у продажах і обслуговуванні потужних і високоякісних мотоциклів того часу DKW, Ганс вирішує сконцентруватися на ринку легких транспортних засобів, що росте в післявоєнний час. Так, вже 1953 року на КТМ було налагоджено виробництво першого серійного мотоцикла R100, які тоді коштували недорого і маючи чудову якість вони дуже швидко стали популярними. Практично одразу з початком випуску перших мотоциклів, КТМ почав виробляти їх спортивні модифікації для участі у мотоперегонах. Спортивні моделі стали постійно займати призові місця та ставати переможцями різних змагань. Протягом 12 років компанія виробляла лише недорогі мопеди та малокубатурні мотоцикли, поки в 1963-1964 роках не була запущена у виробництво перша спортивна модель повністю власної розробки, що започаткувала справжній тріумф бренду у світі мотогонок. Також, у 1964 році з велосипеда КТМ... Велосипеди КТМ Зростаючий попит у Європі на велосипеди та багатий досвід у ремонті велосипедів та виробництві мопедів та мотоциклів, підштовхнув КТМ до організації власного виробництва Велосипедів. Перший серійний КТМ Fleetwing зійшов з конвеєра велосипедного цеху в 1964 році і того ж року вже почав продаватися в США.
KTM Wild Cross 20 " - це перший крок вашої дитини до незалежності як від батьків, так і від доріг. Wild Cross - це досить унікальна модель підліткового велосипеда класу гібрид або як його ще називають - крос. Такий байк поєднує в собі атрибути Гірського і шосейного типу, а значить ваша дитина зможе пересуватися як по місту, так і по пересіченій місцевості.
РАМА/ВИЛКА | |
Вилка | З легкого алюмінієвого сплаву |
РУЛЕВАЯ КОЛОНКА/ВЫНОС/РУЛЬ | |
Рульова колонка | KTM 1 1/8 " прес-Фіт c 10 мм конусним розширювачем |
Винос | KTM Youth, Довжина 50 мм, підйом 7° |
Керма | KTM Youth alloy 30, Ширина 540 мм |
ТОРМОЗА | |
Переднє гальмо | Ергономічний Tektro TS325-A, алюмінієвий, з V-Brake 837-102 мм |
Заднє гальмо | Ергономічний Tektro TS325-A, алюмінієвий, з V-Brake 837-102 мм |
ГАЛЬМІВНІ ручки | Ергономічні, алюмінієві Tektro TS325-A |
ПЕРЕКЛЮЧЕНИЕ/ТРАНСМИССИЯ | |
Система шатунів | SAMOX Alloy, Довжина шатунів 110 мм |
Касета | Shimano MF-TZ510-7 діапазон від 14 до 28 зубців |
Ручки перемикання (манетки) | Shimano SL-RV200-7R з технологією Easy Shift |
Ланцюг | KMC Z7 |
СЕДЛО / ПОДСЕДЕЛЬНЫЙ | |
Підсідельний штир | KTM Youth |
Сідло | KTM Youth Mtb |
КОЛЕСА | |
Покришка | Impac Ridgepac, розмір ETRTO: 50-406 мм |
Передня втулка | KT-A1GF на алюмінієвих підшипниках |
Задня втулка | KT-A11R на алюмінієвих підшипниках |
Спиця | З нержавіючої сталі |
ДОПОЛНИТЕЛЬНО | |
Педаль | KTM Youth з кульковими підшипниками |
Розмір коліс | 20" |
Розмір рами | One Size |
Тип вилки | Ригидная |
Гріпси | KTM Youth 184 |
Кількість швидкостей | 7 швидкостей (1X7) |
ПЕРЕМИКАЧ ЗАДНІЙ | Shimano RD-TY200-SS із заниженою лапкою |
Тип гальм | Ободні |
Стать | Для дітей |
Рама | З легкого алюмінієвого сплаву |
Матеріал рами | Алюміній |
Задній обід | KTM YOUTH 24", алюмінієвий з ЧПУ обробкою, на 20 спиць |
Передній обод | KTM YOUTH 24", алюмінієвий з ЧПУ обробкою, на 24 спиці |
Діаметр підсідельної труби | 27,2 мм |
Передня зірка | На 32 зубці |
Серія | Wild Cross |
Призначення | Гірський |