SILCA заснував у 1917 році Феліче Сакчі у передмісті Мілану, Італія. Швидкий ріст компанії від самого початку обумовлений ставкою на іновації, SILCA першою встановила манометри на насоси, першою створила велосипедний насос “високого тиску” з кріпленням на раму, по закінченню Другої світової війни почала працювати з легким революційним на той час матеріалом пластиком. Не так давно першою розробила клапан-регулятор тиску для насосів CO2, і за іронією долі першою відмовилася від використання пластику, повернувшись до виготовлення ручок насосів з дерева. Ідеали компанії незламні уже понад сто років: міцні матеріали, традиційна майстерність та інноваційність. Не дивно, що так багато насосів SILCA 1960-х і 70-х років все ще використовуються сьогодні — і цілком природно, що SILCA досі продає запасні частини для цих 50-річних насосів. Наші працівники — велосипедисти не тільки по факту, а й за покликом серця. Незалежно від того, чому й на чому ми катаємо, кожен з нас тонко сприймає ті моменти досконалості, які можна відчути лише в дорозі. Ми чули ідеальну тишу майстерно налаштованого дорожнього велосипеда. Ми відчували кайф, коли спритно долали складний поворот на місцевих велогонках. Протягом років ми надихалися результатами найкращих спортсменів. Ми завжди намагаємось вловити моменти, які роблять велоспорт таким чудовим. Зрештою, ми вважаємо, що досконалість можна знайти (іноді створити) серед звичайних повсякденних справ кожного з нас. Наш обов'язок перед вами, колегами-велосипедистами, полягає перш за все в розробці ще досконаліших продуктів. Ми будемо вивчати та ділитися найновішими науковими й інженерними відкриттями, які допоможуть зробити поїздки ще комфортнішими. Ми будемо шукати найкращі матеріали, отримані найбільш етичнішими та екологічними способами. Ми будемо забезпечувати наявність запасних частин так довго, наскільки це можливо. Тому що ми знаємо, ідеальний насос – це той, який ти купив колись давно, так давно, що вже й не пам'ятаєш, коли то було. Той, котрий ніколи не зрадить тебе, брудний, побитий, справжній, який пам'ятає кожну твою подорож, кожну пригоду — твою та твоїх друзів.
SILCA заснував у 1917 році Феліче Сакчі у передмісті Мілану, Італія. Швидкий ріст компанії від самого початку обумовлений ставкою на іновації, SILCA першою встановила манометри на насоси, першою створила велосипедний насос “високого тиску” з кріпленням на раму, по закінченню Другої світової війни почала працювати з легким революційним на той час матеріалом пластиком. Не так давно першою розробила клапан-регулятор тиску для насосів CO2, і за іронією долі першою відмовилася від використання пластику, повернувшись до виготовлення ручок насосів з дерева. Ідеали компанії незламні уже понад сто років: міцні матеріали, традиційна майстерність та інноваційність. Не дивно, що так багато насосів SILCA 1960-х і 70-х років все ще використовуються сьогодні — і цілком природно, що SILCA досі продає запасні частини для цих 50-річних насосів. Наші працівники — велосипедисти не тільки по факту, а й за покликом серця. Незалежно від того, чому й на чому ми катаємо, кожен з нас тонко сприймає ті моменти досконалості, які можна відчути лише в дорозі. Ми чули ідеальну тишу майстерно налаштованого дорожнього велосипеда. Ми відчували кайф, коли спритно долали складний поворот на місцевих велогонках. Протягом років ми надихалися результатами найкращих спортсменів. Ми завжди намагаємось вловити моменти, які роблять велоспорт таким чудовим. Зрештою, ми вважаємо, що досконалість можна знайти (іноді створити) серед звичайних повсякденних справ кожного з нас. Наш обов'язок перед вами, колегами-велосипедистами, полягає перш за все в розробці ще досконаліших продуктів. Ми будемо вивчати та ділитися найновішими науковими й інженерними відкриттями, які допоможуть зробити поїздки ще комфортнішими. Ми будемо шукати найкращі матеріали, отримані найбільш етичнішими та екологічними способами. Ми будемо забезпечувати наявність запасних частин так довго, наскільки це можливо. Тому що ми знаємо, ідеальний насос – це той, який ти купив колись давно, так давно, що вже й не пам'ятаєш, коли то було. Той, котрий ніколи не зрадить тебе, брудний, побитий, справжній, який пам'ятає кожну твою подорож, кожну пригоду — твою та твоїх друзів.
Silca Super Secret Chain Lube поєднує в собі супер-швидкість та тиху роботу трансмісії після “виварювання” ланцюга в гарячому воску із зручністю використання звичайного рідкого воску у флаконі - ті ж самі переваги гарячого воску, але без зайвого клопоту!
Окрім цього, Super Secret Chain Lube містить наночастинки дисульфіду вольфраму WS2 з динамічним показником тертя на 60% нижчим в порівнянні з тефлоновими добавками (PTFE) і на 75% відносно традиційного дисульфіду молібдену (MoS2).
Ця змазка створена для велосипедистів, які хочуть покращити свої показники мінімізувавши тертя в трансмісії, а також для тих, хто любить супер-тиху її роботу.
Silca Super Secret Chain Lube почалась з розробки розробки змазки на основі гарячого воску. Протягом багатьох років професійним атлетам Джош Портнер (власник компанії Silca) рекомендує виварювати ланцюг у гарячому воску.
Проте, основною проблемою цього методу є необхідність скрупульозної підготовки та уваги до температури під час плавлення та нанесення воску. Рішення прийшло зі світу перегонів IndyCar, де Джош познайомився з групою розробників, які реалізували технологію додавання воску в стані пудри до розчину, що швидко висихає. Це дозволило досягти такої ж високої якості змащування, як і при зануренні у воск, тільки швидше і простіше! Додані у розчин наночастинки дисульфіду вольфраму WS2 довела - на ринку немає аналогічних продуктів, здатних настільки сильно знизити тертя між деталями і лишаючись при цьому простими у використанні.
Формула Silca Super Secret Chain Lube містить у собі 4 різних типів воску, нано-частинки Tungsten Di-Sulfide та легкий спирт, що робить цей продукт абсолютно нешкідливим для середовища. Окрім того, той самий спирт ми використовуємо у наших Gear Wipes, через це змазка найкраще знімається ними.
СПЕЦИФІКАЦІЯ
Змазка доступна в трьох варіантах пакування: пляшки об’ємом 118 мл (4 oz), 237 мл (8 oz) та баночка об’ємом 470 мл (16 oz) зі змазкою об’ємом 355 мл (12 oz) всередині. Останній варіант створений для того, щоб ви могли нанести змазку шляхом занурення ланцюга в баночку. Для досягнення максимального результату ланцюг має бути ідеально чистим та сухим перед нанесенням змазки. Використовувати ланцюг можна після висихання (час висихання залежить від умов, але не менше 12 годин). Рекомендуємо використовувати Super Secret Chain Lube ПІСЛЯ поїздки, щоб бути повністю готовим до вашого наступного виїзду.
Змащування