T-Ratchet + T-Torque поєднує два універсальні інструменти для затягування кріплень з оптимальним крутним моментом. Виходячи з дванадцятирічного досвіду одного з найбільших виробників карбонових рулів, виносів, підседільних штирів 70% пошкоджень виникають під час їх налаштувань та затягування кріплень без використання динамометричного ключа. На це впливає той факт, що більшість таких налаштувань відбувається в поїздках та на тренуваннях по за майстернею. І це зрозуміло, ви можете встановити чи налаштувати новий компонент вдома чи в магазині з використанням динамометричного ключа, але що як в дорозі потрібно буде підняти чи опустити сідло, змінити нахил керма. Слабо затягнете кріплення – компонент буте ковзати, прокручуватись, що досить небезпечно і може призвести до його пошкодження. І навпаки, надмірне затягування може розтрощити компонент без можливості його подальшого ремонту. Саме для цього був розроблений набір T-Ratchet + Ti-Torque. З його допомогою ви чітко розумієте з яким реальним зусиллям затягуєте гвинти.
На ключ нанесені три окремі шкали 2-6, 3-5 і 4-8. Просто виберіть необхідну шкалу, почніть заягувати гвинт і контролюйте рух стрілки, яка вказує на поточний крутний момент. Жодних попередніх установок чи налаштувань.
Магнітний адаптер, трещотка, подовжувач і набір з десяти біток преретворюють Ti-Torque на універсальний Т-подібний ключ.Все це зберігається в чохлі з провощеної тканини, який без проблем поміщається в кишеню джерсі. Врешті, завдяки використанню деталей з титану та алюмінію, Ti-Torque важить всього 30г.
Особливості:
SILCA заснував у 1917 році Феліче Сакчі у передмісті Мілану, Італія. Швидкий ріст компанії від самого початку обумовлений ставкою на іновації, SILCA першою встановила манометри на насоси, першою створила велосипедний насос “високого тиску” з кріпленням на раму, по закінченню Другої світової війни почала працювати з легким революційним на той час матеріалом пластиком. Не так давно першою розробила клапан-регулятор тиску для насосів CO2, і за іронією долі першою відмовилася від використання пластику, повернувшись до виготовлення ручок насосів з дерева. Ідеали компанії незламні уже понад сто років: міцні матеріали, традиційна майстерність та інноваційність. Не дивно, що так багато насосів SILCA 1960-х і 70-х років все ще використовуються сьогодні — і цілком природно, що SILCA досі продає запасні частини для цих 50-річних насосів. Наші працівники — велосипедисти не тільки по факту, а й за покликом серця. Незалежно від того, чому й на чому ми катаємо, кожен з нас тонко сприймає ті моменти досконалості, які можна відчути лише в дорозі. Ми чули ідеальну тишу майстерно налаштованого дорожнього велосипеда. Ми відчували кайф, коли спритно долали складний поворот на місцевих велогонках. Протягом років ми надихалися результатами найкращих спортсменів. Ми завжди намагаємось вловити моменти, які роблять велоспорт таким чудовим. Зрештою, ми вважаємо, що досконалість можна знайти (іноді створити) серед звичайних повсякденних справ кожного з нас. Наш обов'язок перед вами, колегами-велосипедистами, полягає перш за все в розробці ще досконаліших продуктів. Ми будемо вивчати та ділитися найновішими науковими й інженерними відкриттями, які допоможуть зробити поїздки ще комфортнішими. Ми будемо шукати найкращі матеріали, отримані найбільш етичнішими та екологічними способами. Ми будемо забезпечувати наявність запасних частин так довго, наскільки це можливо. Тому що ми знаємо, ідеальний насос – це той, який ти купив колись давно, так давно, що вже й не пам'ятаєш, коли то було. Той, котрий ніколи не зрадить тебе, брудний, побитий, справжній, який пам'ятає кожну твою подорож, кожну пригоду — твою та твоїх друзів.
Огляд Велоінструментів
SILCA заснував у 1917 році Феліче Сакчі у передмісті Мілану, Італія. Швидкий ріст компанії від самого початку обумовлений ставкою на іновації, SILCA першою встановила манометри на насоси, першою створила велосипедний насос “високого тиску” з кріпленням на раму, по закінченню Другої світової війни почала працювати з легким революційним на той час матеріалом пластиком. Не так давно першою розробила клапан-регулятор тиску для насосів CO2, і за іронією долі першою відмовилася від використання пластику, повернувшись до виготовлення ручок насосів з дерева. Ідеали компанії незламні уже понад сто років: міцні матеріали, традиційна майстерність та інноваційність. Не дивно, що так багато насосів SILCA 1960-х і 70-х років все ще використовуються сьогодні — і цілком природно, що SILCA досі продає запасні частини для цих 50-річних насосів. Наші працівники — велосипедисти не тільки по факту, а й за покликом серця. Незалежно від того, чому й на чому ми катаємо, кожен з нас тонко сприймає ті моменти досконалості, які можна відчути лише в дорозі. Ми чули ідеальну тишу майстерно налаштованого дорожнього велосипеда. Ми відчували кайф, коли спритно долали складний поворот на місцевих велогонках. Протягом років ми надихалися результатами найкращих спортсменів. Ми завжди намагаємось вловити моменти, які роблять велоспорт таким чудовим. Зрештою, ми вважаємо, що досконалість можна знайти (іноді створити) серед звичайних повсякденних справ кожного з нас. Наш обов'язок перед вами, колегами-велосипедистами, полягає перш за все в розробці ще досконаліших продуктів. Ми будемо вивчати та ділитися найновішими науковими й інженерними відкриттями, які допоможуть зробити поїздки ще комфортнішими. Ми будемо шукати найкращі матеріали, отримані найбільш етичнішими та екологічними способами. Ми будемо забезпечувати наявність запасних частин так довго, наскільки це можливо. Тому що ми знаємо, ідеальний насос – це той, який ти купив колись давно, так давно, що вже й не пам'ятаєш, коли то було. Той, котрий ніколи не зрадить тебе, брудний, побитий, справжній, який пам'ятає кожну твою подорож, кожну пригоду — твою та твоїх друзів.
T-Ratchet + T-Torque поєднує два універсальні інструменти для затягування кріплень з оптимальним крутним моментом. Виходячи з дванадцятирічного досвіду одного з найбільших виробників карбонових рулів, виносів, підседільних штирів 70% пошкоджень виникають під час їх налаштувань та затягування кріплень без використання динамометричного ключа. На це впливає той факт, що більшість таких налаштувань відбувається в поїздках та на тренуваннях по за майстернею. І це зрозуміло, ви можете встановити чи налаштувати новий компонент вдома чи в магазині з використанням динамометричного ключа, але що як в дорозі потрібно буде підняти чи опустити сідло, змінити нахил керма. Слабо затягнете кріплення – компонент буте ковзати, прокручуватись, що досить небезпечно і може призвести до його пошкодження. І навпаки, надмірне затягування може розтрощити компонент без можливості його подальшого ремонту. Саме для цього був розроблений набір T-Ratchet + Ti-Torque. З його допомогою ви чітко розумієте з яким реальним зусиллям затягуєте гвинти.
На ключ нанесені три окремі шкали 2-6, 3-5 і 4-8. Просто виберіть необхідну шкалу, почніть заягувати гвинт і контролюйте рух стрілки, яка вказує на поточний крутний момент. Жодних попередніх установок чи налаштувань.
Магнітний адаптер, трещотка, подовжувач і набір з десяти біток преретворюють Ti-Torque на універсальний Т-подібний ключ.Все це зберігається в чохлі з провощеної тканини, який без проблем поміщається в кишеню джерсі. Врешті, завдяки використанню деталей з титану та алюмінію, Ti-Torque важить всього 30г.
Особливості:
Огляд Велоінструментів