Парафінова мастило Super Secret Chain Lube SILCA, 240ml - це новаторське мастило, що складається з чотирьох типів воску і нанопластин Ws2 (дисульфід вольфраму), забезпечує супершвидкість і безшумність ланцюга вашого байка.
Нанорозмірний дисульфід вольфраму (NanoPlatelet WS2), що входить до складу Secret Chain Blend - найшвидша та змащувальна добавка у світі, має менше 1/3 коефіцієнта тертя ковзання ПТФЕ та 1/4 коефіцієнта тертя дисульфіду молібдену (MoS2).
Після нанесення емульсія глибоко проникає у проміжки між ланками ланцюга та після випаровування спирту залишає воскову захисну плівку, що відштовхує воду, пісок та бруд. Ланцюг довше залишається чистим і ідеально змащеним ( звичайне ланцюгове масло притягує бруд):
• низьке тертя, ефективне перемикання передач;
• чорні стрілки, затискачі та скрип ланцюга – виключені;
• низький знос;
• немає потреби знежирювати ланцюг - достатньо почистити щіткою або протерти;
• захищає довкілля;
SILCA рекомендує:
- очистити та висушити ланцюг
- нанести мастило і дати висохнути протягом 30 хвилин. Для досягнення оптимальних результатів - дати висохнути НЕ МЕНШ 12-ти годин і 24-х годин - при нанесенні в прохолодних або вологих погодних умовах!
ПРИМІТКА: З часом WS2 почне осідати на дно, добре струсіть перед використанням!
Очищення ланцюга: найкраща адгезія досягається з чистим ланцюгом.
Очистіть ланцюг, використовуючи знежирювач та кисть. SILCA рекомендує 6-8 обертів ланцюга, протираючи щіткою всі сторони ланцюга, щоб знежирити ланки та ролики.
Промийте ланцюг прямим розпорошенням, закріпивши шланг перед шківом заднього перемикача. НЕ НАПРЯМУЙТЕ ТИСК на касету, маточину/вісь або зони BB.
Чистою щіткою і сильним розчином засобу для миття посуду (~ 1 столова ложка на ~ 2 чашки води) знову пропрацюйте ланцюг, протираючи з усіх боків і видаляючи бруд, що залишився.
Знову промийте ланцюг прямим розпорошенням.
Висушіть ланцюг рушником і дайте висохнути протягом не менше 30 хвилин або (переважно) прямим продуванням повітрям під високим тиском для видалення рідин і твердих частинок, що залишилися.
Нанесення мастила:
Після того, як ланцюг знежирений і очищений, можна або занурити, або - накапати мастило. Найкращий метод нанесення - метод занурення: зручний та простий. Достатньо покласти ланцюг у пакет і занурити у гарячу воду! Проте - будь-який метод допоможе збільшити термін служби вашого кола. Флакон із наконечником-аплікатором забезпечує крапково-точне капання на ланцюг
SILCA заснував у 1917 році Феліче Сакчі у передмісті Мілану, Італія. Швидкий ріст компанії від самого початку обумовлений ставкою на іновації, SILCA першою встановила манометри на насоси, першою створила велосипедний насос “високого тиску” з кріпленням на раму, по закінченню Другої світової війни почала працювати з легким революційним на той час матеріалом пластиком. Не так давно першою розробила клапан-регулятор тиску для насосів CO2, і за іронією долі першою відмовилася від використання пластику, повернувшись до виготовлення ручок насосів з дерева. Ідеали компанії незламні уже понад сто років: міцні матеріали, традиційна майстерність та інноваційність. Не дивно, що так багато насосів SILCA 1960-х і 70-х років все ще використовуються сьогодні — і цілком природно, що SILCA досі продає запасні частини для цих 50-річних насосів. Наші працівники — велосипедисти не тільки по факту, а й за покликом серця. Незалежно від того, чому й на чому ми катаємо, кожен з нас тонко сприймає ті моменти досконалості, які можна відчути лише в дорозі. Ми чули ідеальну тишу майстерно налаштованого дорожнього велосипеда. Ми відчували кайф, коли спритно долали складний поворот на місцевих велогонках. Протягом років ми надихалися результатами найкращих спортсменів. Ми завжди намагаємось вловити моменти, які роблять велоспорт таким чудовим. Зрештою, ми вважаємо, що досконалість можна знайти (іноді створити) серед звичайних повсякденних справ кожного з нас. Наш обов'язок перед вами, колегами-велосипедистами, полягає перш за все в розробці ще досконаліших продуктів. Ми будемо вивчати та ділитися найновішими науковими й інженерними відкриттями, які допоможуть зробити поїздки ще комфортнішими. Ми будемо шукати найкращі матеріали, отримані найбільш етичнішими та екологічними способами. Ми будемо забезпечувати наявність запасних частин так довго, наскільки це можливо. Тому що ми знаємо, ідеальний насос – це той, який ти купив колись давно, так давно, що вже й не пам'ятаєш, коли то було. Той, котрий ніколи не зрадить тебе, брудний, побитий, справжній, який пам'ятає кожну твою подорож, кожну пригоду — твою та твоїх друзів.
SILCA заснував у 1917 році Феліче Сакчі у передмісті Мілану, Італія. Швидкий ріст компанії від самого початку обумовлений ставкою на іновації, SILCA першою встановила манометри на насоси, першою створила велосипедний насос “високого тиску” з кріпленням на раму, по закінченню Другої світової війни почала працювати з легким революційним на той час матеріалом пластиком. Не так давно першою розробила клапан-регулятор тиску для насосів CO2, і за іронією долі першою відмовилася від використання пластику, повернувшись до виготовлення ручок насосів з дерева. Ідеали компанії незламні уже понад сто років: міцні матеріали, традиційна майстерність та інноваційність. Не дивно, що так багато насосів SILCA 1960-х і 70-х років все ще використовуються сьогодні — і цілком природно, що SILCA досі продає запасні частини для цих 50-річних насосів. Наші працівники — велосипедисти не тільки по факту, а й за покликом серця. Незалежно від того, чому й на чому ми катаємо, кожен з нас тонко сприймає ті моменти досконалості, які можна відчути лише в дорозі. Ми чули ідеальну тишу майстерно налаштованого дорожнього велосипеда. Ми відчували кайф, коли спритно долали складний поворот на місцевих велогонках. Протягом років ми надихалися результатами найкращих спортсменів. Ми завжди намагаємось вловити моменти, які роблять велоспорт таким чудовим. Зрештою, ми вважаємо, що досконалість можна знайти (іноді створити) серед звичайних повсякденних справ кожного з нас. Наш обов'язок перед вами, колегами-велосипедистами, полягає перш за все в розробці ще досконаліших продуктів. Ми будемо вивчати та ділитися найновішими науковими й інженерними відкриттями, які допоможуть зробити поїздки ще комфортнішими. Ми будемо шукати найкращі матеріали, отримані найбільш етичнішими та екологічними способами. Ми будемо забезпечувати наявність запасних частин так довго, наскільки це можливо. Тому що ми знаємо, ідеальний насос – це той, який ти купив колись давно, так давно, що вже й не пам'ятаєш, коли то було. Той, котрий ніколи не зрадить тебе, брудний, побитий, справжній, який пам'ятає кожну твою подорож, кожну пригоду — твою та твоїх друзів.
Парафінова мастило Super Secret Chain Lube SILCA, 240ml - це новаторське мастило, що складається з чотирьох типів воску і нанопластин Ws2 (дисульфід вольфраму), забезпечує супершвидкість і безшумність ланцюга вашого байка.
Нанорозмірний дисульфід вольфраму (NanoPlatelet WS2), що входить до складу Secret Chain Blend - найшвидша та змащувальна добавка у світі, має менше 1/3 коефіцієнта тертя ковзання ПТФЕ та 1/4 коефіцієнта тертя дисульфіду молібдену (MoS2).
Після нанесення емульсія глибоко проникає у проміжки між ланками ланцюга та після випаровування спирту залишає воскову захисну плівку, що відштовхує воду, пісок та бруд. Ланцюг довше залишається чистим і ідеально змащеним ( звичайне ланцюгове масло притягує бруд):
• низьке тертя, ефективне перемикання передач;
• чорні стрілки, затискачі та скрип ланцюга – виключені;
• низький знос;
• немає потреби знежирювати ланцюг - достатньо почистити щіткою або протерти;
• захищає довкілля;
SILCA рекомендує:
- очистити та висушити ланцюг
- нанести мастило і дати висохнути протягом 30 хвилин. Для досягнення оптимальних результатів - дати висохнути НЕ МЕНШ 12-ти годин і 24-х годин - при нанесенні в прохолодних або вологих погодних умовах!
ПРИМІТКА: З часом WS2 почне осідати на дно, добре струсіть перед використанням!
Очищення ланцюга: найкраща адгезія досягається з чистим ланцюгом.
Очистіть ланцюг, використовуючи знежирювач та кисть. SILCA рекомендує 6-8 обертів ланцюга, протираючи щіткою всі сторони ланцюга, щоб знежирити ланки та ролики.
Промийте ланцюг прямим розпорошенням, закріпивши шланг перед шківом заднього перемикача. НЕ НАПРЯМУЙТЕ ТИСК на касету, маточину/вісь або зони BB.
Чистою щіткою і сильним розчином засобу для миття посуду (~ 1 столова ложка на ~ 2 чашки води) знову пропрацюйте ланцюг, протираючи з усіх боків і видаляючи бруд, що залишився.
Знову промийте ланцюг прямим розпорошенням.
Висушіть ланцюг рушником і дайте висохнути протягом не менше 30 хвилин або (переважно) прямим продуванням повітрям під високим тиском для видалення рідин і твердих частинок, що залишилися.
Нанесення мастила:
Після того, як ланцюг знежирений і очищений, можна або занурити, або - накапати мастило. Найкращий метод нанесення - метод занурення: зручний та простий. Достатньо покласти ланцюг у пакет і занурити у гарячу воду! Проте - будь-який метод допоможе збільшити термін служби вашого кола. Флакон із наконечником-аплікатором забезпечує крапково-точне капання на ланцюг