Tattico має чотири унікальні конструктивні рішення, котрі відрізняють його від решти
Обернена конструкція: Шланг та клапан знаходяться у внутрішній трубці, тоді як у решти насосів вони з'єднані із зовнішнім циліндром. Як наслідок, майже на 10% більше повітря в шині за один прийом, порівнюючи з насосами аналогічних розмірів!
Адаптивний поршень: Загалом в насосах використовуються ущільнюючі кільця, це нормально працює доки насос холодний. Але ручні насоси, навідміну від підлогових, під час роботи досить сильно нагріваються, що призводить до розширення циліндра, відповідно ущільнючі кільця втрачають ефективність. Tattico оснащений адаптивною головкою, що розширюється одночасно з трубкою. В результаті, жодних втрат ефективності незалежно від температури.
Heat Sink - прихована система контролю температури: на кінці зовнішої трубки розміщений регулятор температури, котрий поглинає великий відсоток згенерованого під час накачування тепла. Насос залишається холодним навіть при високому тиску.
Двохтрубна ізольована конструкція: рукояті Tattico виконані з двох тонких трубок, розділених повітряною камерою. В результаті, комфортне використання без опіків долонь навіть накачуючи кілька шин підряд до високого тиску.
Особливості
SILCA заснував у 1917 році Феліче Сакчі у передмісті Мілану, Італія. Швидкий ріст компанії від самого початку обумовлений ставкою на іновації, SILCA першою встановила манометри на насоси, першою створила велосипедний насос “високого тиску” з кріпленням на раму, по закінченню Другої світової війни почала працювати з легким революційним на той час матеріалом пластиком. Не так давно першою розробила клапан-регулятор тиску для насосів CO2, і за іронією долі першою відмовилася від використання пластику, повернувшись до виготовлення ручок насосів з дерева. Ідеали компанії незламні уже понад сто років: міцні матеріали, традиційна майстерність та інноваційність. Не дивно, що так багато насосів SILCA 1960-х і 70-х років все ще використовуються сьогодні — і цілком природно, що SILCA досі продає запасні частини для цих 50-річних насосів. Наші працівники — велосипедисти не тільки по факту, а й за покликом серця. Незалежно від того, чому й на чому ми катаємо, кожен з нас тонко сприймає ті моменти досконалості, які можна відчути лише в дорозі. Ми чули ідеальну тишу майстерно налаштованого дорожнього велосипеда. Ми відчували кайф, коли спритно долали складний поворот на місцевих велогонках. Протягом років ми надихалися результатами найкращих спортсменів. Ми завжди намагаємось вловити моменти, які роблять велоспорт таким чудовим. Зрештою, ми вважаємо, що досконалість можна знайти (іноді створити) серед звичайних повсякденних справ кожного з нас. Наш обов'язок перед вами, колегами-велосипедистами, полягає перш за все в розробці ще досконаліших продуктів. Ми будемо вивчати та ділитися найновішими науковими й інженерними відкриттями, які допоможуть зробити поїздки ще комфортнішими. Ми будемо шукати найкращі матеріали, отримані найбільш етичнішими та екологічними способами. Ми будемо забезпечувати наявність запасних частин так довго, наскільки це можливо. Тому що ми знаємо, ідеальний насос – це той, який ти купив колись давно, так давно, що вже й не пам'ятаєш, коли то було. Той, котрий ніколи не зрадить тебе, брудний, побитий, справжній, який пам'ятає кожну твою подорож, кожну пригоду — твою та твоїх друзів.
Bike Lab: Який насос обрати?
SILCA заснував у 1917 році Феліче Сакчі у передмісті Мілану, Італія. Швидкий ріст компанії від самого початку обумовлений ставкою на іновації, SILCA першою встановила манометри на насоси, першою створила велосипедний насос “високого тиску” з кріпленням на раму, по закінченню Другої світової війни почала працювати з легким революційним на той час матеріалом пластиком. Не так давно першою розробила клапан-регулятор тиску для насосів CO2, і за іронією долі першою відмовилася від використання пластику, повернувшись до виготовлення ручок насосів з дерева. Ідеали компанії незламні уже понад сто років: міцні матеріали, традиційна майстерність та інноваційність. Не дивно, що так багато насосів SILCA 1960-х і 70-х років все ще використовуються сьогодні — і цілком природно, що SILCA досі продає запасні частини для цих 50-річних насосів. Наші працівники — велосипедисти не тільки по факту, а й за покликом серця. Незалежно від того, чому й на чому ми катаємо, кожен з нас тонко сприймає ті моменти досконалості, які можна відчути лише в дорозі. Ми чули ідеальну тишу майстерно налаштованого дорожнього велосипеда. Ми відчували кайф, коли спритно долали складний поворот на місцевих велогонках. Протягом років ми надихалися результатами найкращих спортсменів. Ми завжди намагаємось вловити моменти, які роблять велоспорт таким чудовим. Зрештою, ми вважаємо, що досконалість можна знайти (іноді створити) серед звичайних повсякденних справ кожного з нас. Наш обов'язок перед вами, колегами-велосипедистами, полягає перш за все в розробці ще досконаліших продуктів. Ми будемо вивчати та ділитися найновішими науковими й інженерними відкриттями, які допоможуть зробити поїздки ще комфортнішими. Ми будемо шукати найкращі матеріали, отримані найбільш етичнішими та екологічними способами. Ми будемо забезпечувати наявність запасних частин так довго, наскільки це можливо. Тому що ми знаємо, ідеальний насос – це той, який ти купив колись давно, так давно, що вже й не пам'ятаєш, коли то було. Той, котрий ніколи не зрадить тебе, брудний, побитий, справжній, який пам'ятає кожну твою подорож, кожну пригоду — твою та твоїх друзів.
Tattico має чотири унікальні конструктивні рішення, котрі відрізняють його від решти
Обернена конструкція: Шланг та клапан знаходяться у внутрішній трубці, тоді як у решти насосів вони з'єднані із зовнішнім циліндром. Як наслідок, майже на 10% більше повітря в шині за один прийом, порівнюючи з насосами аналогічних розмірів!
Адаптивний поршень: Загалом в насосах використовуються ущільнюючі кільця, це нормально працює доки насос холодний. Але ручні насоси, навідміну від підлогових, під час роботи досить сильно нагріваються, що призводить до розширення циліндра, відповідно ущільнючі кільця втрачають ефективність. Tattico оснащений адаптивною головкою, що розширюється одночасно з трубкою. В результаті, жодних втрат ефективності незалежно від температури.
Heat Sink - прихована система контролю температури: на кінці зовнішої трубки розміщений регулятор температури, котрий поглинає великий відсоток згенерованого під час накачування тепла. Насос залишається холодним навіть при високому тиску.
Двохтрубна ізольована конструкція: рукояті Tattico виконані з двох тонких трубок, розділених повітряною камерою. В результаті, комфортне використання без опіків долонь навіть накачуючи кілька шин підряд до високого тиску.
Особливості
Bike Lab: Який насос обрати?